A LED osztálytermi világítás javítja az oktatási élményt.
Az oktatási tapasztalatok javítása a LED osztálytermi világítással
Világítás a tantermekben

A Journal of Environmental Psychology-ban megjelent tanulmány azt találták, hogy az osztálytermi világítás elősegítheti vagy ronthatja a tanulást a fény típusától függően. A tanulmány szerint az osztálytermek 80% -a 100 Hz-es fluoreszcens világítással fejfájást és látásromlást okoz . A közös fluoreszcens osztálytermi világítás megzavarja a diákokat a túlzott csillogással és a véletlenszerű villogással.
A LED osztálytermi világítás szorosan hasonlít a természetes fényre, és olyan problémáktól mentes, mint a villogás és a vakító fény. A természetes világítás a tanulási környezetek optimális megvilágítása. Egy másik tanulmány megállapította, hogy a természetes fényt replikáló világítás növeli a diákok koncentrációját és teljesítményét.
Tantermi világítás és tanulás
A LED osztálytermi világítás növeli a tanulási élményt, segíti a diákokat, hogy biztonságban érezzék magukat az egyetemen, és erősítik az iskola márkáját és hírnevét. 2017-ben az Egyesült Államok Energiaügyi Minisztériuma kísérletet végzett a hangolható LED-es lámpák használatával három tanteremben Texasban. A tanárok arról számoltak be, hogy a világítás javította az oktatási élményt a jobb tanulási környezet biztosításával.
A LED-es lámpák világos és világos világítást biztosítanak mind beltéren, mind szabadban a nap és éjszaka során. A beltéri és kültéri LED-ek kiválóan alkalmasak kültéri és sportvilágításra . A diákok biztonságban érezhetik magukat egy LED-es világítású egyetemen, függetlenül attól, hogy az iskolai nap folyamán részt vesznek-e a szabadidős tevékenységekben, vagy az iskola után.
Tantermi világítás és design

A LED Light & Power-nél a közelmúltban fotometrikus vizsgálatot végeztünk egy 30 ft-os osztályteremmel, hogy megtaláljuk az optimális világítási megoldásokat a tipikus osztályteremben. A fotometriás vizsgálatot olyan sugárzási szögeket, színhőmérsékletet (Kelvin-skála), lumen-kimenetet és egyéb rögzítési jellemzőket szimuláló IES- fájlok felhasználásával hozták létre, amelyek alapján megállapítható, hogy a javasolt világítási terv megfelel-e a szükséges előírásoknak. Egy világítási terv eredményeinek szimulálása előre kiderült, hogy egy adott terv működik-e vagy sem.
A fent bemutatott fotometriai vizsgálat láb gyertyákat használ a felületre szállított fény mennyiségének reprezentálására. Ideális feladatmegvilágítás egy irodában vagy osztályban körülbelül 35-40 FC-t fog mérni a munkafelületen. Bizonyos esetekben több fény kívánatos, és bizonyos helyzetekben sok fényesebb fény kívánatos.
A tárgyi osztálynak, amelyre ezt a fotometrikus vizsgálatot készítették, jelenleg nagyon gyenge fényeloszlása van, az FC-k 8-tól 100-ig terjednek. Ennek eredményeként az osztályteremben „hideg” (sötét) foltok és „forró” (túl világos) foltok vannak a legtöbb napon.
LED osztálytermi világítás: az optimális megoldás
Tanulmányunk eredményei lehetővé teszik számunkra, hogy megtervezzük a berendezéseinket, hogy az optimális világítási megoldást biztosítsuk a témakörben és hasonló tanulási környezetben. A tárgyi osztályban a fény minőségének javítása mellett az elektromos áramkörökhöz kapcsolódó terhelés 60% -kal csökken. A tényleges keresleti terhelést még tovább csökkenti, ha a LED-es lámpatestek a kívánt fényszintre halványak.
LED-es fény és teljesítmény
A LED Light & Power-nél a LED technológia fejlesztését szenteljük. Válasszon ki egy jól megvilágított iskolát és campust a LED osztálytermi világítással. Lépjen kapcsolatba velünk, hogy megtudja, hogyan javíthatja a LED panel fény a tantermi