Gyakran ismételt kérdések

Milyen fizetési módok közül válaszhatok?

Utánvétel, átutalás és bankkártyás fizetés online.

Mi a teendő sikertelen online bankkártyás fizetés esetén?

Kap egy emailt amiben van egy fizetési link a SimplePay ra,  ahol újból tudja kezdeményezni a bankártyás fizetést

Vagy, a visszaigazolóban kapott bankszámlaszámra átutalja az összeget.

Átutalással fizetnék, hová utaljak?

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  • Számlatulajdonos: Ledezz.hu Kft
  • Számlaszám: 11742331-23004414
  • Megjegyzésként kérjük, tüntesse fel a rendelés számát!

A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik, amelyről e-mailben tájékoztatjuk.

Mivel tudok fizetni a futárnak?

A futárnak bankkártyával és készpénzzel is fizethet átvételkor.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  • MPL házhozszállítás
  • postán maradó szállítás
  • posta pont szállítás
  • csomagautomata (MPL)
  • Express One házhozszállítás
  • Express One Csomagpont

Mikor kapom meg a rendelésem?

A várható szállítási határidő, ami a terméknél raktáron állapotot jelez, azt 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Ami rendelésre állapotot jelez az 2 5 munkanapon belül szállítjuk. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt Önnek e-mailben is.

Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?

Az Ön által kiválasztott postára történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy a rendelését átvegye. A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fog kapni e-mailben.

Ha posta autómatába kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?

Az Ön által kiválasztott posta autómatába történő szállítást követően 2 munkanap áll rendelkezésre, hogy a rendelését átvegye.Ha ez idő alatt nem veszi ki az autómatából, akkor átkerül a helyi illetékes postára.  A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fog kapni e-mailben.

Mire kell figyelni átvételkor?

Kérjük, az átvételkor figyeljen arra, hogy a csomag bontatlan állapotban van-e. Illetve nincs-e kiszakadva valahol vagy nem-e lát rajta kerék vagy lábnyomott. Amennyiben úgy látja, hogy a csomag épp, bontatlan, sértetlen akkor nyugodtam vegye át. Ha sérült a Csomag akkor mindenképp irasson jegyzőkőnyvet a futárral.

Mi a teendőm, ha sérült terméket kaptam?

Kérjük a termék átvétel napján ellenőrizze, hogy a termék sértetlen állapotban érkezett e meg, és ha nem akkor azonnal jelezze felénk az info@ledezz.hu email címre, fotóval együtt 

Ha közvetlen, az átvétel napján nem jelezte, akkor már reklamációt már nem tudunk elfogadni.

Regiszráció nélkül is tudok rendelni?

Természetesen vásárlóink leadhatják rendelésüket webáruházunkban regisztráció nélkül is.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi a teendő?

A rendelés visszaigazolást mindig azonnal elküldi a rendszerünk a vásárlónak a rendeléskor megadott e-mail címre.

Amennyiben nem kapta meg, akkor kérjük nézze meg a levelezőjének a Promóciók és Spam mappáját is, ha ott sem látja, akkor ezt feltétlenül jelezze nekünk.

Ugyanis ha véletlenül hibásan adta meg az e-mail címét nem fog kapni értesítéseket a rendelés állapotokról, szállításról.

Hogyan tudok terméket hozzáadni a megrendelésemhez?

Elérhetőségeink bármelyikén jelezheti nekünk a változtatásokat, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírja nekünk a hozzáadandó termék cikkszámát.